سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 21479

  بازدید امروز : 2

  بازدید دیروز : 3

ساقی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

لوگوی دوستان














 

من کى هستم؟

ساقی
مریم سلطانی
شاه شوریده سران خوان من بی سامان را زان که در کم خردی در همه عالم بیشم !!

 

لینک به لوگوی من

ساقی

 

اشتراک

 

 

شما را نمایاندند اگر مى‏دیدید ، و راه نمودند اگر مى‏یافتید ، و شنواندند اگر مى‏شنیدید . [نهج البلاغه]

خواب

نویسنده:مریم سلطانی::: سه شنبه 87/6/12::: ساعت 6:19 صبح

امروز اول ماه رمضونه. سحر یه خواب بد دیدم پا شدم .کلی اعصابمو ریخت به هم . راستی  تعبیر خوابا تا چه حد راسته؟؟؟ کی می تونه خواب رو تعبیر کنه؟

میشه تعبیرش رو عوض کنیم؟ یا دیگه مقدر شده؟



نوشته ها قبلی منو می خوایی بخونی؟

از سرچشمه تا اهواز
دلم درد میخواهد
شریک
.
خواب
منو دوست داشته باش
فقط همین


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.persianblog.com